fndckp Yedirilmiyor tahnik yapılıyor. Ister elde ister ağızda bir küçük parça ezilip damağına sürülüyor bebeğin. Evet bu bir sünnet, aynı zamanda da bunu sağlıklı bir birey yaparsa bebeğe sindirim florası vermiş oluyor. Amerikada bir çok klinikte bebekler doğduktan sonra makattan bebeklere çok sağlıklı bireylerin dışkıları enjekte ediliyor biliyor muydunuz? Bağırsak florası sağlıklı olsun diye. Destek için söylemiyorum ama haberiniz olsun tıbbi acıdan da yapılıyor bir benzeri . Aynı zamanda da bebek sarılık olunca şekerli su ya da mama desteği öneren doktorlar da azimsanamayacak kadar çok, hurma ile şeker verildiği için sarılığı da önleyebilir diye düşünüyorum. Henüz ben de kanaat getirmiş değilim, bilgi paylaşımı yapıyorum:)