Ya bende de var çarpımdı son günlerde başladı 38+4 ün çok sinirim bozuluyor kardiyoloğa gittim bi sorun görmedi çarpıntın var ama hamileliğe bağladı ne olur ne olmaz diye göğüs doktoruna da bi görün dedi ona gittim ona D-dimer diye kan testi yaptı o biraz yüksek çıktı canım sıkıldı biraz …gerçi d-dimer hamileliğin som aylarında hep yüksek çıkıyormuş sağ Salim doğursakta rahatlasak her an tedirginlik içindeyim 😕