Serrabalkn bebek bekliyorduk zaten adetime 3 gun kala kantahlili vermek istedim esimle saglik ocagina gittik kanı verdim aile hekimimiz numarasini verdi arayin beni diye ertesi sabaj haber gelcek tabi esimde gece vardiyesindeydi sabah geldigimde arariz dedi numara ondaydi bende sabah kalktm gelecegi saat gecmis uyumusum servis uzaga gitti yuruyrek geliyom falan bende kahvltiyi hazrliom derken kapi acildi gelme dedi tezgahin ustune 2 tane ayakkbi atti cicek yaptırmış 2 haftalık hamilesin dedi aglamaya başladık 🙈🙈ben uyurken tabi onlari almis saglik ocagina gitmis gozunuz aydin demis gitmis doktora tatlı yaptırmıs benim ruhum duymuyo 😂