Nursima2709 Minnsanns ben bazen günde iki litre içiyorum bazen de sadece 2 bardak bile içtiğim oluyor şükür amniyon sıvısıda olması gerektiği kadarmış ama şu çok önemli bu konuda sıvı azaldığı zaman bile doktorlar bol su iç diyorlarmış
aselsura123 Minnsanns yanlış yönlendirmek istemem ama ben ilk 4 ay hiç içemedim kustum sonra da günde 2 bardak anca içebildim 25 haftalıkken doktor suyunun fazla olduğunu söyledi yani su içmekle amniyon sıvısının alakası var mı bilmiyorum şuan 32 haftalık olduk günde 5 bardağı anca içiyorum suyumuz normale dönmüş yani az değil fazla da değil
Mavimpembem Minnsanns 30haftaligz sudan tiksindm en fazla üç bardak kdr içiyorum her ay soruyorum amnyn sivimi normal diolar
mrveyvz Minnsanns Amnion sıvısıyla su içmenin bi bağlantısı olduğunu sanmıyorum canım ama bebek içinde kendi sağlığın içinde su içmen çok önemli
Minnsanns Ve örnekleriyle yaşayanlar varsa bizimlede paylaşabilir mi bebek açısındanda anne açısındanda
Minnsanns Ben az su içiyorum henüz amniyon sıvısına bakılmadı ama korkuyorum gelişimde vs bi gerileme olur diye
Merve1455 aselsura123 bende 20 haftalığım suyun fazla dedi doktorum. Şeker testi yaptırdınız mi nasıl normale döndü acaba. Bana şeker ve ekmekten uzak dur dedi doktorum
Minnsanns Mavimpembem bende içemiyorum midemi bulandırıyor sanki ama korkuyorumda bebeğime zarar veriyormuş gibi bi hissiyat oluşuyor 😣
miraninannesi1 Minnsanns susatacak şeyler ye mısır patlat mesela 1 litre şişeye koy suyu ister istemez içersin ben kızımda öyle yapıyordm kahvaltıda az bişey reçel Sarelle ye bunlar çok su içmeni sağlar
SenaUysal Her zaman fazla içemiyorum. Bazen 2 3 lreye yaklaşıyor bazen 3 bardak anca. Doktor sorun olsa söylerdi diye düşünüyorum. Kış ayı ve genelde evdeyiz maalesef. Suyu biraz da o yüzden tüketemiyoruz bence🤷♀️
Minnsanns SenaUysal muhtemelen evet yani çünkü sıvı ihriyacı da ekstra doğmuyor gibi ama hani bebekten sudan oluşuyor gelişiyor diyorlar içmezsem diyorum az mı gelişir acaba insan öyle şeyler düşünüyor ki işte
SenaUysal Minnsanns aklına geldikçe yarım bardak da olsa içmeye çalış canım yine de. Hiç içmemek de bebek dışında vücut içinde iyi değil, çatlak falan fazla olabilir. Ama kalkıp tabiki hergün 3 litre de içemezsin
Danlacan Minnsanns az veya çok su içmeyle amniyon sıvısının alakası yok canım doktorum öyle söylemişti..ama su vücut için her şekilde çok önemli.küçük şişeye doldur yanında dursun o zaman ister istemez mutlaka içersin