Babyhappy58 genetik yatkınlıkta oluyor ama ilerleyen haftalarda dahada geriliyor cilt ve o morluklar beyazlaşıncada geri dönüşü yok ben bayadır kullanıyorum düzenli değil ama cildimin kuruduğunu farkedince hemen sürüyorum bi yanlarımda oldu gerçi onlar yıllar evvel olmuştu şimdi daha belirgin . Göğüs çevresinde fark etmiştim sürekli kremliyorum çatlamadı daha 3 aydana az kaldı inşallah dahada olmaz diye dua ediyorum