-mercimek- Hanımlar merhaba 34.haftamızdayız. Bazen bebeğim sert hareket edince karnımın içinden çıt diye bir ses geliyor😂korkmuyorum tabiki komik buluyorum ama sadece ben mi yaşıyorum acaba bunu ☺️
Birminikannesi44 -mercimek- 37+4 teyiz bizde bol ból çıt çıt sesleri duyuyoruz ilk duyduğumda çok korktum 🙈 yalan yok sonradan alıştım 🙂
058elf -mercimek- ay ben bu sesi duyanları çok okudum merak ediyorum nasıl bi ses acaba 😂 eklemlerin sesi diyolar 🤷🏻♀️
aselsura123 -mercimek- 31+4 olduk iki gündür bende duyuyorum özellikle ortam sessiz olunca çok hareket edince çıt çıt ses geldi korktum bişey oldu sandım bebeğim baya hareketli sonra İnternetten araştırdım bebeğin eklemlerinden geliyormuş hareket ettikçe çok tuhaf geldi kızıma hamileyken hiç duymamıştım böyle 🤣🤣
aselsura123 -mercimek- evet eşime söyledim inanmadı dün otururken çıt ses geldi şaka demi senden gelmedi dedi valla yok dediğim ses bu dedim çok güldük şimdi alıştım artık🤣🤣