Smyydmr canım ben 5+5 de gitmistim keseyi bile tam göremedim banada 2 hafta sonra gel demisti doktorum inan banada hic gecmedi gunler ve ilk gebeligim sonrasinda 7+5 de gittigimde bebegimi ve kalp atışını duydum suan 14+4 haftaligiz hareketlerini bile gordum insallah sende gorursun duyarsin saglikli guze haberlerini telas yapma gayet normal ilk haftalarda boyle olmasi hayirli olsun