Prl3988 terlik rahat olmalı özellikle sezaryen sonrası yürümek biraz zor acılı o dönemde insanın ayağında kaymacak rahat ettirecek bir terlik en güzeli ilk gebelik gecesi süslü beyaz terlik aldım ama rahat değildi. Şimdi rahat klasik bir terlik alacağım crocs ya da sabo tarzı. Pijamaya gelince ben Sezaryen oldum ona rağmen gecelikle çok rast ettim ve bana yetti şimdi ikinci doğum olacak Allah nasip ederse yine gecelik alacağım yanıma ama pijama da istersen doğum sonrasında da giyeceğin bir model olsun benim ilk seferde aldığım öyle dolabı bekledi evde giymedim hiç