Mrb kizlar ocak ayinda dsuk yapmistm. Subatn 19nda adetm geldi we hala lekelenmem dewam ediyor normal mi acaba bide tkrar hmile klmak istiyorum afedersinz ama lekelenme btince mi calismalara baslamaliym yoksa simdiden bslasam olur mu lekelnme ymurtlamayi engeller mi kfam cok karisik