berilkus canım 24+0 da rapor alıyorsun doktorundan, pandemiden dolayı 24. Hafta idari izin başlangıcı için durum bildirir raporu deyince onlar anlıyor zaten. Daha sonra o raporu idarene veriyorsun onlar gerekli işlemi yapıyor. Öğretmen değilim ama tüm kamu kuruluşları bu şekilde işliyordur sanırım 🤷♀️