Herkese merhaba benim 2.gebeligimdi 27.haftada ilk sezeryandan dolayı dikiş yerim sızlıyordu bende kontrole gittim orda doktorum sezeryan iç dikişimin yırtıldığını söyledi ve bebegin her an dogabilcegini söyledi ciğer geliştirici yapıldı erken doğum önleyici hap kullandım ve sürekli yatacaksın lavobo dışında yataktan kalkmayacaksın dedi her hafta kontrole gittim bebeğim iyiydi fakat bebek büyüdükçe ben kaldıramıyordum artık canım daha fazla yanıyordu 1 şubatta 35+5de daha fazla dayanamayınca doktorum sezeryana aldı bebeğim doğar doğmaz hemen ağlamadı doktor ağlattı ve kontrol için bebegi götürdüler küveze koyduklarını söylediler cigerinde sıkıntı olmuştu😔Göktuğum 5 gün küvezde kaldıktan sonra sarılıkta oldu çünkü doğar doğmaz beslemediler anne sütü vermem yasaktı kaç saat serumla beslendi bilmiyorum açlıktan ağlamaktan göbek fıtığı olmuştu.. Her neyse 1 günde mavi ışın tedavisi aldıktan sonra taburcu olduk çok şükür şimdi iyiyiz🤲🏻1 aylık olduk bile🥰Yavrusunu bekleyen tüm annelere rabbim yardım etsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah