__imtisall benimde çok oluyordu canım hala devam eder ilk öğrendiğim de bildiğin adet ağrısı gibiydi her an kanama olacakmış gibi doktorumla görüştüm ağrılar normal dedi yine de tedbir alalım düşük olmaması için ilaç verdi bende de çok oluyordu rahim genişlediği için oluyormuş