29 haftalık gebeyim. Öksürünce ya da hapşırınca bazen altıma kaçırıyorum. İç çamaşırım pijamalarım ıslanıyor ve hemen değiştiriyorum. Bir defasında koltuğa da sızdı. Eşim görmeden hemen sildim. Sonra ıslaklığı gördü “su dökülmüştür” dedim. Sürekli tuvalete gidiyorum idrara sıkışık olmamak için diken üstündeyim. Sizde de böyle şeyler oluyor mu? 😅