Esilam Deterjanımızı aldık 30+6 yız unibaby aldık sıvı deterjan kullananlar memnun mu acaba birde ne zaman yıkasam ki erken mi daha acaba Çanta için ise 1 adet 10 lu çıkış 2 adet 5 li çıkış 2 adet alt üst pijama 3 adet çorap 10 lu ağız mendili Sonradan alıp ekleyeceklerim Bez Islak mendil Hasta kilodu Başka var mı ekleyeceğim
[silindi] Esilam battaniye ekleyebilirsin kundak yapacaksan kundağını koyarsın. Kendin içinde geceliğini ya da pijama takımını , gögüs ucu kremini , depend hasta bezi , terlik , emzirme sütyeni ya da emzirme atleti koyabilirsin :)
Thesra Esilam Ben kullanıyorum çok memnunum canım kokusu kalıcı baya şimdi yıkayıp ütüler kaldırırsan senin için çok iyi olur ilerleyen haftalarda çok zorlanırsın yoksa
Berra Esilam bence hazırlayın insan ağırlaşıyor sonradan . Ben daha çok var dıye yapmadım erken doğum rıskım oldu. Bır telaşlandım .
Esilam [silindi] evet evet onları unuttum lc waikiki den müslin battaniye aldım birde pazen aldım Ağustos da pazen pek kullanılmaz ama müslin daha iyi sanki
Sedacengiz Cnm bende uni baby ile yıkadım ve çok hoş kokusu. Ve bende tam 30.hafta da yıkadım 31 de ütüledim. Ve cidden o zamanlar hafifmişim . Şimdi 34 olduk çantamı hazırlarken bile nefes nefese kaldım
Esilam Sedacengiz ben 36 da kayınvalideme gitcem ve eşimsiz orada Doğum bekleyeceğim bayramdan sonra ki haftada nevresim takımını falan alacağım onlarla beraber mi yapsam diye de düşünmüyor değilim 🤔
[silindi] Esilam bende Allah nasip ederse bu ay doğum yapacağım hem müslin koydum hemde penye battaniye koydum çünkü yeni doğduklarında vücut ısıları dışarıya alışmaları uzun sürüyormuş. Ama ben hemşireye penye battaniyesi kıyafetlerini vericem , odada müslinle olur artık :)
Thesra Esilam Erken değil canım anca diğer haftalar insanı inan çok zorluyo ben 36. Haftada yapmıştım öldüm resmen yıkayıp kurutup heleki ütülemeyi 🤦🏽♀️
Esilam [silindi] birde hastahane çıkışının içindeki battaniye ar en iyisi hepsini kpymak zaten ben kayınvalidemde kalacağım orda da lazım olur evde ne var ne Yok götüreyim 😂
Esilam Thesra 36 ya kalamam ki zaten 36 da şehir dışına kayınvalideme gideceğim bayramdan sonraki hafta nevresim falan alacağım onlarla beraber yıkayıp ütüleyim demiştim fazla olur herhalde
Thesra Esilam Tamam işte bende ne kadar erken yaparsan o kadar iyi demek istedim şekercim sana🤭🤭bayramdan sonra yap temiz temiz hazir dursun dogum bu ne olcagi belli olmuyor bebekler canlari sıkıldımmo gelmek istiyo bide benimki gibi gelmek istemeyenleri zorla getiriyoruz işte😅😅
Esilam Thesra bazen diyorum ki erken mi doğsa biraz yaşam sınırını aştık 🤦♀️ Sonra kızıyorum kendime dursun yerinde vaktinde gelsin diye o kadar sabırsızlanıyorum ki 🤷♀️
Thesra Esilam Valla canım bırak içerde kalsın emin ol doğduktan sonra keşke biraz daha kalsaymış hatta büyüyüp çıksaymış diyceğin zamanlar olcak hiç sabırsızlanma o yüzden canına okıycak nasıl olsa 😅😅🙄🙄🙄