Benim Şekerim var 26 haftalık hamileyim şeker yüklemesi sonucum 1. Saat 254 çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Büyük ihtimalle insülin başlanıcak. Size sormak istediğim şekeri olan gebelerin bebekleri küvezde mi kalıyor? Çevrem de birkaç kişiden böyle duydum. Cevaplarınızı bekliyorum