Hulya4639 Mrblar🥰 Kırklarelinde doğum yapan var mı acaba asker eşiyim lüleburgazda özel hastaneye gidiyorum çok bilmiyorum buraları yardımcı olur musunuz
Teacherella1 Hulya4639 burda doğuş tıp merkezi var özel olarak, ben hiç tavsiye etmem orayı, bende lüleburgaz özele gidiyorum
Yusufaras81 Hulya4639 bende Lüleburgaz’da medikent Serpil hanıma gidiyorum canım memnunum burada hiç gitmedim bilgim yok
Hulya4639 Teacherella1 oraya bende geçen yıl gittim memnun kalmadigim için luleburgaza gitmeye basladim
Hulya4639 Yusufaras81 Çok teşekkür ederim 😊bende bir nefes hastanesine gidiyorum medikentte doğum ücreti ne kadar biliyor musunuz
Yusufaras81 Hulya4639 3500 dü sanırım duyduğuma göre yanlış olmasın 3000 binde olabilir bende 18 haftalığım doğum ücretini hiç konuşmadım henüz
mmek_2014 Medikent hastanesinde dogum yaptım Aralık ayında. Sevgin beydi doktorum. Çok memnun kaldım hem hastaneden hem doktorumdan. Tavsiye ederim. Bir de Ahmet bey var medikentte ondan da çok memnun herkes
mmek_2014 Yusufaras81 Aralık ayında dogum yaptım 3000 tlydi. Ama yılbaşından sonra zam yapmışlar şu an 3500 TL.