Defnem555 cok geçmiş olsun canm bnde 3.4 ay önce olmustum kürtaj diyince herkzden o kadr cok korkunc dinledim bildim ki bnde cok korktum ve alinirkn hastaneden olmadan aglayarak olmicam diyerek çıktım eşim konuştu ikna etti oldum çıktım ama cokta korkacak zor bi sey yasamadm Allahim yardimcin olsun bn devlette oldum uyutmadlr