Sevde0281 benim de ilk hamileliğim kendim yaşamadım ama çok yakın çocukluk arkadaşım hemşire ve hamile. 30+2 de anlattığınıza benzer sancıları oldu. Ona da kendi doktoru ve ebe arkadaşları korkma 30 dan sonra yalancı sancılar yaşarsın demişlerdi. Belki sizinki de benzerdir, tabiki ihmal etmeyip doktora gitmekte fayda var 🌺