rabia6025 İyi akşamlar 4+6 günlük hamileyim doktora gittik kese var bebek şuan için yok dedi doktor haftaya tekrar gelin dedi siz kaçıncı haftada bebeklerinizi gördünüz acaba 🤓
AysDemir rabia6025 bende 6haftada gitmiştim daha bebek yok eşi var demişti 9.hafta da kalp atışını duyduk ♥️
YuvarlanamayanPandaa rabia6025 1 hafta değilde 7 haftalık ken git hem kalbını dinle hem hör bence kuzum