CansuCansu 5haftalık gebeyim çok belli belirsiz çok acık renkte kan geldi neden sizce bebeğime birsey olmuş olabilirmi ?
Faziletttt CansuCansu yerleşme kanaması da olabilir canım ama sen en iyisi bir acile git baktır bebeğine için rahatlasın
Aysehatun CansuCansu doktora gitmelisin tabiki gebelikte her akinti onemli doktor bakar rahimde kanama alani var mi gerekirse ilac igne dinlenme onerir
Esma5825 CansuCansu canım başlarda bende de oldu düşük ilacı verdiler vakit kaybetmeden doktora bir görün istersen
MeralimekEkinci Bendede üç gün önce oldu hemen acile gittim kanama alanı var mı diye baktılar şükür yoktu bende 5 haftalık bu arada ultrasona göre tabi normal de 7 di neyse ertesi gün gene az olunca kendi doktoruma gündüz gittim oda baktı yok kanama alanı dinlen hep dedi tabi kalp atışı oluşmadığı için ilaç vermiyorlarmış şimdilik benim yok sizde mutlaka gidin alttan kanama alanı varmı bakıyorlar
SemaGns CansuCansu canım bende 6 haftalık gebeyken leke geldi dediğin gibi doktora gittim dusuk riskim oldugundan progestan kullandım şükür şimdi ıyiz 12 haftalık olduk.telas yapma doktoruna bi danış.
SyhnHtp CansuCansu hemen doktora gitmelisin açık renk kan tehlike işaretidir demişti doktorum vakit kaybetmeden gitmeni tavsiye ederim.
svmeybgl CansuCansu vakit kaybetmeden doktora gitmelisin gebeliğin her döneminde gelen leke çok önemlidir doktor kontörlü gerektirir ihmal etmeyin lütfen
Edaaaaa CansuCansu olablir mi dye soruyorsnz bide burda leke kan glmesi iyi bsey dgil drek acile gtseydnz kske