momyss 1 hafta sonra bant çıkarmak için gittim. Dikişlere baktı pansuman yaptı vs. 40ın çıkınca yine gel rahime bakalım dedi. 40ım çıkalı 20 gün oldu ama gitmedim. Gidemedim . Uyuz olduk çünkü. Tamamen iyileşmeden gitmek istemiyorum. Oradakileri de riske atmak istemem