Crn1996 Kızlarr bebeğimin hareketlerini bugün az hissettim ve aşağıda hissettim vajinaya yakın kısımda sizin de oluyor mu bu dönemlerde böyle halen düzensiz hareketleri 😊😊
ozlemzkn Crn1996 ben birkaç gün nerdeyse hiç hissetmedim ama dünden beri hissediyorum çok şükür. Genel olarak yorgun olmadıgı günlerde hareketleri daha rahat hissediyorum sanırım. Ama yine de belli bir rutinimiz yok bizim. 😄
D-uysal Crn1996 benim 24+4 bütün hafta alttan bacağının biri çıkıcak mi acaba diye bekledim hep aşağıyı tekmeledi kafası yukarıda bacakları aşağıda dedi doktor normalmiş:)