Nevoo41 canim Allah sabır versin yardimcin olsun aynı senin gibi her zaman lekelemem oluyordu hep beni çağırdı doktorum düzenli kontrol etti etrafımdakiler sen neden bu kadar çok giýdiyorsun yerleşme kanaması bu yok erkek bebekte kanama olur falan diyorlardı hep on yargıyla baktılar en sonunda doktorum beni hastanede yatirdi cok dikkatli bi şekilde takip edilmesi gerekiyor cok üzüldüm adina