Umutduru Çarşamba günü çatlatma iğnesi vuruldum.14 gün sonra test yapilabilirmiş daha erken yapsak sonuç doğru çikar mi acaba 14 gün beklemek zorunda miyim
Esmanindunyasi Umutduru hayir çıkmaz ciksa bile sizi yaniltir igne etkisi herkesin vicunda ayni oranda atilmiyor malesef igne etkisinin sifirlanmasi 13 14 15 ci gunlarde gercek degeri verir zaten bende de bet olarak 14 cu gun cikti 47 idi erken yaparsaniz yeterli sonuc alamazsiniz üzülmeyin bekleyin 14 cu gunu
Seda344 Evet beklersen iyi olur. Çünkü o iğnenin etkisiyle test pozitif çıkar. 14 gün sonra iğne etkisi kalmaz. Ben 17. Günde test yaptım. İki çizgi çıktı. Hemen kan verdim hcg Yükselmiş 🥰 şimdi doktorumun kontrolün de. Progestan iğnesine başladım
Seda344 Ben 17. Günde kan verdim. 65.03 beta çıktı. Çok yeniydi. İki günlük. 14 ünden önce çıkmaz. Döllenme süresi var. Az sabret. Aslında doğru olanı. Adet beklemek. Ama bende erken davrandım. En azından 14 geçsin. 15 test yapın.
Defnealya_ Seda344 bende çatlatma iğnesinin 10.günü verdim 0.599 cıktı yani negatif. Acaba tekrar yükselir mi cok mu erken yaptım @Esmanindunyasi benimkide yükselebilir mi?
Esmanindunyasi Defnealya_ 14 cu gunde regl olmazsaniz tekrar test yapin bebek varsa yukselir yoksa regl olursunuz
Seda344 Defnealya_ çok erken vermişsin canım. Bekle sabret. Adet gününde yap tekrar test. Eğer adet olmazsan
Seda344 Defnealya_ inşallah canım. Ben ilk çatlama iğnesinde hamile kaldım. Bir de ilk kez kalça altına yastık koydum. 1 saat kadar durdum öyle. Sonra yastığı alıp sabaha kadar yattım. Sabah duş aldım. Hiç kalkmadım. Çok kişi önerdi bana. Denedim oldu. Hala geç değil. Çalışmalara devam. Durmak yok 🥰
Defnealya_ Seda344 ben onu her zaman yapıyorum zaten sabaha kadar yattığımda oldu :) inşallah canım bakalım beklemedeyim