Minikbirii size ilgisiz geliyorsa doktorunuzu değiştirin bence. Benim ilk gittiğim doktor bakıp gönderiyordu sadece, bir durum için iletişim kurmak zorunda kaldım cevap alamadım. Şu anki doktorum çok çok daha ilgili ve bana iyi hissettiriyo. Bu insanlar bizi doğurtacak hep yanımızda olacaklar öyle düşünün, içinize sinmesi önemli:)