Firdevsc 2. Hamileliğim bu ilkinde 18. Haftamda gelmeye başlamıştı sütüm normal diyordu doktorlar. Bu hamileliğimi öğrendiğimde oğlum 2 yaşına yeni girmişti emmeyi yeni kesmişti belki o yüzden bilmiyorum sütüm hiç kesilmedi üstüne yatarsam falan akıyor baya. Normal yani erken gelmesi problem değil sadece sıkma göğüslerini uyarma doğumu tetikliyor demişti doktorum 😊