Edaaaa53 Cagsel ben sürekli yaptırıyorum ama sezaryen sıkıntı olur oje kabul etmiyorlar diye biliyorum. Ameliyat esnasında herhangi bir pıhtılaşma riskini önlemek için kabul etmiyorlar.
Candice07 Cagsel oje kabul etmiyorlar. Ters giden birşey oldugunda tırnak rengine bakıyorlarmıs. Arkadasıma doktoru demiş.
Tgb_dmrc Cagsel ben hep protez tirnak yaptiriyorum vaalla ilk hamileligimde hatirlamiyorum ama su an yaptiriyordum hic oyle bi sey bilmiyorum 😏
Esra-dmr Sezaryeni bilmiyorum ama 3 ameliyatımda da yasak demişlerdi . Unutup sürüp gelmeyeyim diye her seferinde hatırlattılar ☺️