Hanis İdrar yolu enfeksiyonu veya sistit olan var mi 17+5im 2 3 gündür cok kötüyüm tuvaletten çıkamıyorum resmen bilgisi olan var mi
34_21_23 Hanis evet monurol şase kullandım geçti. Önemseyin ben önemsemedim önlemini almadım artık idrarımdan kan gelmeye başladı sancıdan ağlayarak doktora gitmiştim