Murat hocayla geçen ay kimyasal gebelik geçirdiğimde yollarımız kesişti bir sonraki ay yeniden hamile kaldım. Gitmek istedim hastaneyi aradığımda boş randevusu yoktu . Kendisine mesaj attım gelirsek çok seviniriz diye sağolsun kırmadın beni çağırdı . Ses tonu, açıklayıcı olması, iyiye değil kötüyede hazırlaması, kilo ve beslenme başından kontrole alması. Herşeyiyle çok sevdim 😊 şuanda çok memnunum. Hastaneye gelince evet kalabalık olması benide tereddüde düşürüyor ancak doktorumla şuan çok güzel gittiğim için devam ♥️