İkili tarama testini yaptırmak istemiyorum. Çünkü sonuç ne çıkarsa çıksın bu bebeği dünyaya getireceğim. Sonuçta o benim hediyem. Ama sağlık açısından yaptırsan şöyle olur, böyle olur diyecek olanlar ya da farklı görüşte olanlar yardımcı olabilirler mi? Yaptırmazsam ne olur yani?