Nursima2709 kötü değil bence çünkü güleryüzlü olmasa bile çok tecrübeliler önlerse çok muayene yapıp doğuma giriyorlar ki şüpheniz olmasın rabbim kolaylık verir Allah nasip ederse her kadın normal doğum yapabilir buna uygun yaratılmışız çünkü ☺️ Ben de o kadar çok istiyorum ki normal doğum inşallah nasip olur