[silindi] bende haftaya göre kilo çizelgesi var o haftaya göre sizinki normal bence kimse ile kıyaslama yapmayın sağlıklı olsun da , benim kayınvalidem fazla kilolu olmasın doğarken doğumu kolay olur diyor 😅 o iki çocuğunu 2 buçuk kilo doğurmuş pek kolay oldu der de hep🤣