mommy2 canım bende de yok hiç biri istersen tahlil yap ben yaptım emiz çıktı çok şükür aöa bence enfeksiyon değildir hani olsaydı yanması olurdu kokusu ve kaşıntısı bu bence normal yani hani adet olamıyoruz ya akıntı olmazsa olmaz bence alışmamız lazım içimizde büyüyen bişey var elbette bi baskısı olacak İnan bana her hareketinde akıntı geliyor her baskısında