cileklidondurma denizali_ Hayır enfeksiyon belirtisi doktorunuza gidin kısa sürede büyük ihtimalle fitil yazar geçer. Geçmiş olsun
denizali_ Minigim20 yaklaşık 2 hafta oldu vereli çok şükür temiz çıktı ama herhangi bir yanma yok kasıntı yok kötü koku yok ben anlamadım affedersin kendimi silince gördüm bi kez bide bu akşam gördüm o kadar di neyse doktora gideyim içim rahat olsun kontrolüm bu haftaydi zaten
Minigim20 Busra3509 doğum öncesinde bitse diye elim den geleni yapıyorum canım da inşallah biter gider
Mmhtpmhmt04 denizali_ bende başından beri vsr mantar enfeksiyonu fakat yanmam kaşıntım vs yok kaç bsefee fitil kullandım geçmedi sadece şuanda biraz azalmış durumda sürekli çamaşır değiştirin kuru tutun pamuklu çamaşır kullanin utuleyerek giyin azaliyor
denizali_ Mmhtpmhmt04 evet canım bende az evvel doktordan geldim bunun tedavisi yok sadece kendini çok iyi yıkaman lazım dedi hergun çamaşır değiştir dedi bakalım 🤔
elcindefne denizali_ benim de geliyor yeşil akıntım ama az. Çok şükür enfeksiyon çıkmadı. Kötü koku, yanma ve kaşıntı da yoktu zaten. Galiba hamileliğin sonuna kadar devam edecek. Doktorum artarsa fitil yazarım demişti.
denizali_ elcindefne aynen öyle aynı şeyleri yaşıyoruz canm bende hergun alt çamaşır degisecem pamuklu vs bakalım
denizali_ Beyzademiirrr canım sordum hanı sık sık gelmediği için sorun teşkil etmedi sonuçlar da temiz ee yanma da yok . Bana dedi güzelce yıka kendini pamuklu alt çamaşır giy her gün değiş dedi cozum bu 😂
Minikpandam1 Benim daha çok küçük bebeği 8 haftlık ve mantardan mahf oldum geçmiyor geçmiyor allahın cezası iğrenç bir illet ya valla uyuyamıyorum gece afedersiniz ama şuan vajinam ağrıyor
denizali_ Minikpandam1 geçmiş olsun canım valla bende az evvel pamuklu eteğimi kestim şimdi gidip yikiyacam affedersin önüme katayım daha iyi dedi doktor böylesi sağlıklı