Kızlar ben 24+0 ın içindeyim şimdiye kadar bi sıkıntı çıkmadı bebeğimde.20+3 de ayrıntılı ultrasonda da sıkıntı görülmemişti. Bugün ki kontrolde bebeğimin kafa yapısı hafif elips gibi olmuş dedi doktor çok üzüldüm ağladım. Perinotoloğa yönlendirdi o doktor da yapısal olabilir beyin gelişimi felan iyi görünüyor dedi. Bi sıkıntı yok ama 2 hafta sonra gel ücretsiz kontrolümüz var yine bakarız dedi. Böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu hiç?