Dygclk51 gerek yok ben sadece igne kullaniyorum dozajina gore ayarlaniyor mesela benim dozum yuksek. 0.6 sabah aksam vuruyorum oksapari. Kimileri 0.4 bir kere yapiyor cogu insnada ayni sekil benim yuksek dozda baska durumlardan dolayi. Illaki hap vermek zorunda degil. Onu igneylede ayarlayabiliyorlar