cnntylmz Histereskopi olan var mi ? Histereskopi de rahimin icinde yapisiklik yada baska bisey varsa orda aciliyor mu yoksa tekrar bi islemmi yapiliyor
nuzunismail cnntylmz Merhaba ben polip aldırmak için oldum ama rahim yapisikliginda da ayni islem yapılıyor. Cok basit hic agri sanci olmuyor, ben de kanama bile olmadı. Cok da kısa sürüyor hic endişelenme.
Tugcetatli cnntylmz ben laporoskopi.histereskopi oldum korkulacak hic bisey yok herseyini cozuyorlar aralikta oldum simdi 5 haftalik hamileyim