EAG 37+3 günlük hamileyim dün yeşil bi akıntı vardı ama çok değil biraz. Nişan mı acaba bu ? Birde kasıklarıma ve vajinama agrı giriyor oturup kalkarken
Tubakrblt Yesilse suyunda olabilir cocuk kaka yapmis olabilir bence hic bekleme direk doktoruna gözükmelisin..
EAG Tubakrblt yaa ciddi mi Cuma günü gittim birsey çıkmamıştı bu da dün oldu. Az dı öyle çok değildi çocukta hareket ediyor. Doktorum da 2 hafta sonra gel dedi napsam
momsboys EAG bol su iç günde 2 kez çamaşır değiş çamaşırlarını sirkeli suda beklet öyle yıka ve sirkeli su ile tahretlen hemen gecer fitile bile gerek yok