Anladım avcılar hospital i öneririm önceden evet herkesi sezeryana almak icin bahane arıyorlardı ama artık pek oyle oldugunu dusunmuyorum bence bu haftadan sonra bi 2 muayeneye gidin eger ısınamazsanız devlete gidersiniz tekrar. Tabiki sizin tercihiniz ama öneride bulunuyorum. Bende oraya gidecem doguma eger bi aksilik çıkmazsa. Zaten ilk doğumum sezeryan oldu 2. Dede devlete gitmek istemiyorum çünkü guzel geçsin istiyorum