svdmm16 Kızlar kamuda hamilelern idari izni devam ediyor dimi 🙄 4 gözle bekliyorum uyluk kemiğim ve belim cok ağrıyor dahA 17. Haftadayım ödem başladı ayakkabılarım sıkıyor 😬
Denizin svdmm16 aynıyız canım aynı sıkıntılar bendede var 17+2 yim , bende memurum inşallah kaldırmazlar kaldırırlarsa yazıklar olsun
Dilek0809 svdmm16 ayy benim de benim de yaa bel ağrısı kemik ağrısı beni bitirdi daha 17+6 ama doktorum alış ağrılara diyor azıcık ayakta kalsam iki büklüm oluyorum inşallah izin kalkmaz
1_minik Bence hamileler hep izinli sayılmalı bu salgın sürecinde…bağışıklık düşüyor sonuçta ilaç da kullanamıyoruz rahat…ben de iple 24 ü bekliyorum inşallah kalkmaz…kalktığına dair bişey okumadım ..
svdmm16 Keşke özelde de kamu da da hamilelere iZin verseler gercekten çalışırken her dönemi ayrı zor 😕
mrsbiyolog 3 hafta olmuştu oysa ki ayrılalı😢 inşallah kalkmaz. Hele de mutasyonlu bu kadar yayılmışken.