Benim anne yanı ahşap beşiğim vardı 6 aydan sonra rahat yatamayınca park yatak aldım, ilk önce görüntüsünü beğenmediğim için almak istememiştim ama keşke en baştan alsaymışım yazın yazlığa, yaylaya giderken hep götürdüm çok kullanışlı işin bitince çantasına kaldırıp dolabın içine koydum çok yerde kaplamıyor , Allah nasip ederse doğuma yakın çıkaracağım. Bence 2,5 -3 yaşa kadar rahat kullanılır