anneyim_33 doğum yapıp bebeğin kaydını yap nüfustan. kimlik eve gelcek zaten. sana bi kagıt vercek nufus mudurlugu gecici kimlik yerine geçiyo. O kagıtla sosyal hizmet mudurlugune git dilekçe doldurucan bebeğin ve senin tc kimlik numaran lazım eğer başka çocugun varsa onun tc kimlik nosunuda yazman gerek. 40-45 gün sonra ptt ye para yatıyo. İlk çocuk 300 ikinci 400 üç ve fazlasıysa 600 lira