Merhabalar bugün rahim filmi çektirdim filmi çeken kişi tüplerde bir sıkıntı olmadığını sadece küçük bir yapısıklık var alt kısımda çok önemli görmüyoruz onu dedi acaba gerçekten gerek yokmu yoksa histeroskobi olmalı mıyım?? Aynı durumu yaşayan yada bilen biri varmı acaba bu hafta çalışıyorum doktora gidemicem fikir verirseniz çok mutlu olurum🙏🏼🙏🏼
resim ekleyemedim ama filmi sonuç kısmında
UTERİN KAVİTE İSTMUSDA KÜÇÜK SİNEŞİ yazıyor
bu ne demek yani yapışıklık küçük yada büyük varsa kesin açılmalımı yoksa gebeliği düşünebilir miyim işlem yaptırmadan ??