Yarendeniz Busra3496 hülya hanım da üç kızımı da onda doğum yaptım çok rahat geçti benim ameliyatlarım ben de umdan çok memnunum
tulay_asya67 Busra3496 ins hepimizin öyle olur benim de 2 ayım kaldı son ..ilk doğumumda and olmustu gayet memnun kalmıştım o zaman Ufuk bey vardı o gitti emin beyde senelerin doktoru bakalım görcez
Yarendeniz Busra3496 çok iyiler di gayet güzel ilgilendiler zaten bir gece kalıyorsun yanında refakatçi da oluyor