Merhabalar aylar önce siyah hint kınasi boyası sacimdan bir turlu cikmadi aktigi da oldu biraz ama alacali beleceli bir sekilde aktı yani bazi yerleri akti bazi yerleri akmadi cok kotu duruyor. Dogumda da oyle kotu fotografim olsun istemiyorum.Benimle ayni durumda olan var mi. Boya da tutmaz diyolar belirli bir hafta sonra boya yaptiriyim desem şu hint kinasindan komple kurtulmak istyorum. Kendi sac rengim kumral. Tesekkurler.