Biricigim 19+1hamileyim bugün doktora gittim kafasında bezeler görüyorum dedi bide kalbinde parlaklık var dedi çok ağlıyorum ne demek modelim bozuldu detaylı istedi onu yaptırınca konuşuruz dedi detaylıca göre 😭😭
Melisss18 Biricigim benim bebegimin 20 haftasinda cikti kalbinde parlaklık son zamanlar kayboluyor perşembe günü dogum yaptım kalbi ile ilgili sıkıntısı yok boşuna kendinide bebeğini de uzme
havva0917 Bize de kalbinde leke var dedi ama hiç takmıyorum herşey Allah'tan ☺ bişey olmaz yavrularımıza Allah'ın izniyle içini ferah tut bu daha önemli 😍
Biricigim Melisss18 ınsallah benimde öyle olur allahım çok dagildim başımdan kaynar sular döküldü resmen eşimle