mom44 üzülme bende de nodül var ve tiroit ilacı kullanıyorum. Nodül olduğu İçin takipli hasta oluyorsun. Endokrinoloji bölümü bakar şu kadar zaman sonra gel tekrar bakalım der. Ben hamile olduğum zaman öğrendim tiroit hastası olduğumu sağlıkla aldım evladımı kucağıma. Rabbim size de nasip eder inşallah ilaçlarını eksik etme. Sabah aç karna al 40 dk geçmeden bir şey yeme. Demir ve vitamin ilaçlarını en az 2-3 saat sonra al ki tiroit ilacı etki etsin.