21 +5 iz inşAllah 3gündür temizlik yapıyorum bildiğiniz gibi genel temizlik çok dinlenemedim bugün de mutfağa girdim eğilp kalkıp uzandım mecburen bugün akşama doğru sol kasık bölgemde ağrı oldu normal mi dinlenince geçti çok şükür bir akıntım ya da kanamam olmadı bu yüzden rahatım sizce ? Sabah hissettim hareketlerini ama akşam hiç hissetmedim bugün gün içinde yorulup şu an uyuyor
olabilirler mi ? Bir de bebeklerim soldaysa yine de sola yatmalımıyız ?