3 ay ince dusun yaptım pko var bugün adetimin 3.gunu hastaneye gittim tedaviye başladım ilk olan çocuk klomen femare ve çatlatma ignesiyle oldu önceki gittiğim doktor klinikteydi çok pahalıydı şimdi devlet Hastanesi’ne başladım bu doktor da klomenle femare kullan 1 hafta sonra gel dedi acaba aynı ilaçları tekrar kullanmak nasıl olur faydasını gorur muyum kafam çok karışık acaba önceki doktoru birakmasamiydim diye tedirginim😏