Kbraogzzz Kızlar selam tansiyon yüksekliği olup sağlıklı hamilelik geçirip sağlıklı doğum yapan varmı
Mommmyy1234 Kbraogzzz 32. Haftamda bende de oldu. Tansiyon ilacına başladım önce günde 2 doz alıyordum şimdi 4 doz. Öyle öyle derken 5 hafta geçirdim sürekli ölçüyorum yediklerime dikkat ediyorum ve stresten uzak durmaya çalışıyorum
Mnevvr53 Kbraogzzz evet benim de ilk gebeligimde oyleudi ikinci gebeligimi yasiyorum o yuzden ecopirim kulaniyorum 33 haftaya kadar kulancam
Birsen2906 Kbraogzzz hiç bilmiyorum doktorunuza sorarsaniz bilgilendirecektir dikkat edin yükseltecek gıdalardan uzak durun
Kbraogzzz Mommmyy1234 Daha 7 haftalığım ama hamilelikten öncede hipertansiyon hastasıydım şuan daha araştırmada hangi ilaç verileceğine karar verilmesi için bazı tahliller yaptırcam merak ettim sıkıntı olurmu acaba diye 🙏🏻